15 πρωινές συνήθειες που σε κάνουν πιο παραγωγική

Οκ, το καταλαβαίνω δεν αισθάνεσαι πρωινός τύπος και δε θες να σου μιλάει κάνεις το πρωί μέχρι να πεις καφέ. Όμως!….αν δε δημιουργήσεις μια πρωινή ρουτίνα και δεν υιοθετήσεις μικρές απλές πρωινές συνήθειες είναι δύσκολο να αλλάξεις διάθεση και να ξεκινάς δυναμικά την ημέρα σου.

Γιατί το θέλεις αυτό; Βάση ερευνών όσοι έχουν πρωινή ρουτίνα είναι πολύ πιο παραγωγικοί, αισθάνονται περισσότερη ευεξία, είναι πολύ πιο χαρουμένοι και προετοιμασμένοι για οτιδήποτε και αν συμβεί. Ω, ναι!

Δεν είσαι πρωινός τύπος; Κάνε κάποιες μικρές αλλαγές στην καθημερινότητα σου και θα γίνεις θες δε θες! Μάλιστα το να καθιερώσεις μια πρωινή ρουτίνα είναι πολύ εύκολο, χρειάζεται μόνο να το πάρεις απόφαση.

Για να σε βοηθήσουμε σού έχουμε φτιάξει μια λίστα με πράγματα και συνήθειες που έχει αποδειχθεί ότι μας κάνουν να νιώθουμε καλύτερα!

15 πρωινές συνήθειες που θα σε κάνουν να αισθάνεσαι περίφημα!

#1 Ξύπνησε την ίδια ώρα κάθε μέρα

Ξύπνησε κάθε μέρα την ίδια ώρα ώστε το σώμα σου να το συνηθίσει (κιρκάδικος ρυθμός). Η δημιουργία μιας ρουτίνας βοηθάει να γίνουν οι λειτουργίες του σώματος πιο καλύτερα. Επίσης αντίστοιχα προσπάθησε να κοιμάσαι μια σταθερή ώρα.

#2 Ξύπνησε αρκετά πριν να φύγεις από το σπίτι

Αν ξυπνήσεις 5 λεπτά πριν φύγεις από το σπίτι μπαίνεις απευθείας σε μια κατάσταση πανικού που σίγουρα δε θα κάνει τη μέρα σου να ξεκινήσει καλά.

prwines synithies, prwinos typos, πρωινές συνήθειες, πρωινός τύπος, πρωινή ρουτίνα

#3 Χαμογέλα αμέσως μόλις ξυπνήσεις

Ναι, με το ζόρι! Ζόρισε τη θετικότητα σου να βγει. Ασυναίσθητα το σώμα θα πάρει εντολή ότι είσαι χαρούμενη και θα λειτουργήσει καλύτερα. Πέρα από την πλάκα χαμογέλα 5 λεπτά συνεχόμενα κάθε μέρα για μια εβδομάδα. Δες το σαν πείραμα. Δουλεύει;

#4 Πιες νερό πριν κάνεις οτιδήποτε άλλο

Μια πολύ καλή συνήθεια για το οργανισμό σου. Μάλιστα μερικοί άνθρωποι αγαπούν το ζεστό νερό με φρέσκο ​​λεμόνι που προσφέρει και αντιοξειδωτικά συστατικά στον οργανισμό.

#5 Ξύπνα πιο νωρίς από τους άλλους

Αν μένουν και άλλοι στο σπίτι ξύπνα 10 λεπτάκια(ή αν νομίζεις πιο νωρίς) πριν από αυτούς ώστε να έχεις τον προσωπικό σου χρόνο ηρεμίας.

#6 Στρώσε το κρεβάτι σου

Αυτό απλώς σε προετοιμάζει για την υπόλοιπη ημέρα καθώς δημιουργεί την αίσθηση ότι έχεις φέρει σε πέρας την πρώτη εργασία της ημέρας. Άσε που δεν θα μπεις στον πειρασμό να ξαναμπείς σε αυτό!

#7 Άνοιξε τα παράθυρα

Ο καθαρός αέρας αναζωογονεί. Καν’ το ακόμη και το χειμώνα έστω κι αν τα κλείσεις σε 5 λεπτά.

#8 Βάλε ξεσηκωτική μουσική

Αυτή είναι μια εξαιρετική καθημερινή συνήθεια. Έχοντας μια λίστα αναπαραγωγής με τα αγαπημένα σου τραγούδια έτοιμη σού γλιτώνει χρόνο και σου φτιάχνει τη διάθεση για μια καλή ημέρα!

#9 Οργάνωσε τη μέρα σου

Κάθισε 10 λεπτάκια και γράψε όσα έχεις να κάνεις σήμερα. Ύστερα ιεράρχησε τα από τα πιο σημαντικά και επείγοντα στα πιο ασήμαντα. Θα σε βοηθήσει απίστευτα να ρολάρεις πιο εύκολα τη μέρα σου και να προσπεράσεις τα εμπόδια που ενδεχομένως θα εμφανιστούν. Αν δε βγει η πρώτη εργασία περνάς αμέσως στην επόμενη. Επίσης με αυτόν τον τρόπο προετοιμάζεσαι ψυχολογικά για την υπόλοιπη ημέρα.

#10 Ασκήσου

prwines synithies, prwinos typos, πρωινές συνήθειες, πρωινός τύπος, πρωινή ρουτίνα

Οκ, ίσως να πας για τρέξιμο ή να κάνεις μια ώρα αεροβική το πρωί είναι δύσκολο. Μπορείς όμως να κάνεις βασικές ασκήσεις, γιόγκα, streching για 20-30 λεπτά. Οι ενδορφίνες που παράγει το σώμα κατά τη διάρκεια της άσκησης θα σε γεμίσουν ενέργεια για να ξεκινήσεις δυναμικά την ημέρα σου.

#11 Ντύσου όσο πιο γρήγορα μπορείς

Θα νιώσεις ότι μπορείς να αντιμετωπίσεις περισσότερα πράγματα και πιο αποτελεσματικά την υπόλοιπη μέρα όταν αισθάνεσαι καλά για το πώς φαίνεσαι. Ταυτόχρονα θα είσαι και έτοιμη για να βγεις απευθείας για δουλειά.

#12 Πάρε ένα υγιεινό πρωινό

Ίσως δεν είσαι πρωινός τύπος ή δυσκολεύεσαι να φας το πρωί, όμως όταν το κάνεις δεν νιώθεις καλύτερα; Δεν προλαβαίνεις να ετοιμάσεις πρωινό; Απόκτησε τη συνήθεια να χρησιμοποιείς τον καταψύκτη σου. Για παράδειγμα φρόντισε να έχεις ψιλοκομμένα φρούτα και λαχανικά για έτοιμα smoothies, φτιάξε τηγανίτες και καταψύξε τες ώστε να χρειάζονται μόνο ένα ζέσταμα κτλ. Αν παρόλα αυτά δεν παίρνεις το πρωινό σου πρωί-πρωί, φρόντισε να πάρεις στη δουλειά ή όπου βρίσκεσαι κάτι υγιεινό. Όταν τρως κάτι υγιεινό δίνεις στο σώμα σου ακόμα μια αφορμή για να είναι δυνατό.

#13 Κάνε μια δουλειά

Χρησιμοποίησε το χρόνο πριν βγεις από το σπίτι για μια γρήγορη δουλειά. Βάλε μερικά ρούχα στο πλυντήριο, άδειασε το πλυντήριο πιάτων, διπλώστε τα ρούχα στο στεγνωτήριο. Αν κάνεις τουλάχιστον ένα πράγμα σε αυτόν τον χρόνο, που διαφορετικά θα ήταν χαμένος, θα νιώσεις περισσότερη ενέργεια και έτοιμη να κάνεις ακόμα περισσότερα πράγματα.

prwines synithies, prwinos typos, πρωινές συνήθειες, πρωινός τύπος, πρωινή ρουτίνα

#14 Πάρε 10 λεπτά για εσένα

Διαλογίσου ή απλά δώσε λίγο χρόνο στον εαυτό σου χωρίς να σκέφτεσαι ότι δεν προλαβαίνεις. Πώς αισθάνεσαι σήμερα; Ποια είναι τα συναισθήματα σου; Πώς αισθάνεται το σώμα σου; Συνήθως το άγχος να προλάβουμε, οι υποχρεώσεις και όλα τα υπόλοιπα δεν μας αφήνουν να σκεφτούμε τον εαυτό μας. Γι’ αυτό ξεκίνα την ημέρα σου με το να σκεφτείς πρώτα εσένα. Στο κάτω-κάτω όταν αισθάνεσαι εσύ καλά μέσα σου όλη σου η μέρα θα είναι καλύτερη!

#15 Πες στο εαυτό σου: “Θα είναι μια καταπληκτική ημέρα σήμερα!”

¨Ή αν θες “Ναι, είμαι υπέροχη και θα τα καταφέρω!”. Ή ότι λειτουργεί καλύτερα για σένα. Επανέλαβε το πολλές φορές και πείσε τον εαυτό σου. Ίσως να γελάς αλλά έχει αποδειχθεί ότι αν πιστεύεις ότι όλα θα πάνε καλά…θα πάνε!

Μήπως ήρθε να σηκωθείς από το κρεβάτι σου και να γίνεις πρωινός τύπος; Είναι μόνο μερικές πρωινές συνήθειες μακριά!

Σκέψου….ποιος πιστεύεις ότι έχει περισσότερες πιθανότητες να έχει μια παραγωγική μέρα και επιτυχημένη μέρα; Κάποιος που ακολουθεί τα παραπάνω ή όχι;

Πες μου στα σχόλια, ποια είναι η δική σου αγαπημένη πρωινή συνήθεια;

Αν σου αρέσει να διαβάζεις μικρά tips που σε κάνουν να αισθάνεσαι πιο όμορφα διάβασε επίσης:

5 Πράγματα Που σε Κάνουν Πιο Ευτυχισμένη

15 κρύσταλλοι που ευνοούν την επικοινωνία

Σε περιμένω και τα προφίλ μου σε Facebook και Instagram